تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 11:40
323 بازدید
کد خبر : 208183

۱۰ مثال از استفاده استراتژیک از داده های SEO و PPC با هم

۱۰ مثال از استفاده استراتژیک از داده های SEO و PPC با هم

  چگونه سازمان ها می توانند با استفاده از داده های ترکیبی SEO و PPC کلمات کلیدی با عملکرد بالا را پیدا کنند که برای بازار هدف آنها جذاب باشد؟ آیا شما علاقه مند هستید که پاسخ این سوال را بدانید؟ در این وبلاگ، تمام اطلاعات برای پیاده سازی استراتژی های برون سپاری موثر سئو

 

چگونه سازمان ها می توانند با استفاده از داده های ترکیبی SEO و PPC کلمات کلیدی با عملکرد بالا را پیدا کنند که برای بازار هدف آنها جذاب باشد؟ آیا شما علاقه مند هستید که پاسخ این سوال را بدانید؟ در این وبلاگ، تمام اطلاعات برای پیاده سازی استراتژی های برون سپاری موثر سئو برای تولید سرنخ پرقدرت را دریافت خواهید کرد.

یک استراتژی کامل و مبتنی بر داده برای پیشی گرفتن از رقبا در دنیای همیشه در حال تغییر بازاریابی دیجیتال ضروری است. هر طرح بازاریابی اینترنتی موثر باید شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پرداخت به ازای کلیک مدیریت PPC Victoria باشد.

 

طبق تحقیقات، تاکتیک‌های کلیدواژه SEO که از داده‌های PPC استفاده می‌کنند ممکن است ترافیک جستجوی ارگانیک را با ۱۶ تا ۲۰ درصد بهبود بخشد. این آمار نشان می‌دهد که کسب بینش از هر دو موضوع برای تأثیرگذاری قدرتمند بسیار مهم است. بینش از Kelowna SEO و داده های PPC گاهی اوقات به عنوان موجودیت های متمایز دیده می شود. اینها می توانند برای ایجاد یک ترکیب قدرتمند ترکیب شوند که به شرکت ها کمک می کند تا پتانسیل کامل خود را درک کنند.

 

در این پست، ما به ۱۰ مورد الهام‌بخش از نحوه استفاده موفقیت‌آمیز از داده‌های SEO و PPC برای دستیابی به سطوح بی‌سابقه‌ای از موفقیت دیجیتال نگاه خواهیم کرد. به این سایت خوش آمدید، جایی که ما به بررسی هم افزایی قدرتمندی می پردازیم که با ترکیب دقیق یک شرکت SEO محلی و داده های PPC ایجاد می شود. استفاده از اطلاعات این دو کانال ممکن است به سازمان هایی که به دنبال افزایش نرخ تبدیل هستند کمک کند. شما می توانید تغییری در بازدیدکنندگان با کیفیت و قرار گرفتن در معرض آنلاین از داده های ترکیبی به دنیای بازاریابی دیجیتال خود ویکتوریا ایجاد کنید.

 

در این سفر آموزشی با ما همراه باشید تا به بررسی عوامل تاثیرگذار بپردازیم. این سفر همچنین تأثیر شگفت انگیز ترکیب Kelowna SEO و داده های PPC را برای بازاریابی دیجیتال موفق نشان خواهد داد.

 

مورد شماره ۱- استفاده از کلمات کلیدی با عملکرد بالا

توضیح

هنگامی که داده های SEO و PPC را ادغام می کنید، استفاده از کلمات کلیدی با عملکرد بالا بسیار مهم است. کسب و کارها ممکن است اطلاعات مهمی در مورد کلمات کلیدی که با مخاطبان هدف آنها طنین انداز می شود، بیاموزند. شما باید کلمات کلیدی با عملکرد برتر از کمپین های PPC را مطالعه کنید. سپس طرح سئو ممکن است به دقت از این داده ها برای بالا بردن رتبه های جستجوی ارگانیک استفاده کند. با رتبه های ارگانیک، می توانید بازدیدکنندگان هدفمند بیشتری جذب کنید.

 

محتوا و متا تگ ها برای قرار گرفتن در معرض و ارتباط بهینه بهینه شده اند. هنگامی که خدمات سئو را هماهنگ با کلمات کلیدی سودآور PPC برون سپاری می کنید، نتایج بهینه به دست می آید. بهینه سازی کارآمد منجر به افزایش نرخ کلیک و تبدیل می شود.

 

مطالعه موردی

اجازه دهید به مطالعه موردی یک فروشگاه آنلاین پیشرو، لولوس نگاه کنیم. آنها یک طرح PPC و SEO را برای تقویت دید آنلاین خود اتخاذ کردند. آنها گروهی از عبارات با عملکرد برتر را از تبلیغات PPC خود کشف کردند که به طور مداوم کلیک ها و تبدیل های قابل توجهی ایجاد می کردند. آنها با استفاده از این اطلاعات از یک آژانس SEO، متا تگ ها و محتوای وب سایت خود را برای مطابقت با این کلمات کلیدی بهینه کردند. چه چیزی باعث برجسته شدن کلمات کلیدی آنها شد؟ استفاده از کلمه کلیدی با عملکرد بالا به کاربران خود جهت می دهد. آنها ملزم به اعتماد و پیروی بودند. این ۱۹ میلیون بک لینک ایجاد کرد که ۸۰ درصد از لینک های پیگیری را تشکیل می داد. این به موتور جستجو نشان داد که آنها معتبر هستند.

 

مورد شماره ۲- استفاده از صفحات فرود بهینه

توضیح

صفحات فرود بهینه شده برای افزایش تاثیر PPC و عملیات سئو ضروری هستند. کسب و کارها ممکن است بهترین صفحات فرود را که باعث افزایش تبدیل می شوند را تعیین کنند. برای تعیین، آنها باید داده های عملکرد تبلیغات PPC را بررسی کنند. سپس ممکن است از این افشاگری ها برای سفارشی کردن صفحات فرود استفاده شود.

 

محتوای صفحات، سبک و نتیجه تجربه کاربر، اهداف یک آژانس PPC را برآورده می کند. وقتی خدمات سئو را از آن آژانس برون سپاری می کنید، صفحات فرود روان و جذاب ایجاد می کنید. خوشحالی کاربر با انجام این کار افزایش می یابد و منجر به هزینه های ارزان تر و قرار دادن تبلیغات بهتر می شود.

 

مطالعه موردی

Verizon Media رهبر بازار در بخش مخابرات و رسانه است. این شرکت خدماتی از جمله گوشی های هوشمند و پخش تلویزیون را ارائه می دهد. با این حال، آنها در تشخیص خود در این تجارت به شدت رقابتی مشکل داشتند.

 

این شرکت تصمیم گرفت با موفقیت در یک صنعت بسیار رقابتی رقابت کند. برای این کار، کارکنان بازاریابی داخلی قوی آنها و یک شرکت بازاریابی دیجیتال ویکتوریا به آنها کمک کردند. این برنامه این بود که با گنجاندن گزینه نمایش در تبلیغات جستجوی مخاطب، به مخاطبان دسترسی پیدا کند. نشان داده شده است که این تاکتیک ۱۵٪ باعث افزایش تبدیل می شود.

 

مورد شماره ۳- استفاده از کپی آگهی تست A/B برای توضیحات متا

توضیح

آیا متوجه شدید که استفاده از متن تبلیغاتی مؤثر آژانس PPC در توضیحات متا ممکن است نرخ کلیک ارگانیک را به طور متوسط ۶ تا ۷ درصد افزایش دهد؟ ایجاد چندین نوع توضیحات متا و آزمایش آنها در کمپین های PPC به عنوان تست A/B برای متن تبلیغاتی شناخته می شود. سپس موثرترین زبان تبلیغاتی را می توان در توضیحات متا قرار داد. تجزیه و تحلیل داده های عملکرد یک نتیجه خاص را تعیین می کند. از این نتیجه، می‌توانید بفهمید که آیا وقتی شرکت خدمات سئو را برون‌سپاری می‌کند، نرخ کلیک ارگانیک بالاتری به شما می‌دهد یا خیر.

 

مطالعه موردی

برخی از مصرف کنندگان آمریکایی با حساب های خرج انعطاف پذیر محصولات خانگی را از طریق FSAstore.com خریداری می کنند. جایگزین های زیادی وجود داشت زیرا قیف وب سایت بسیار پیچیده بود، به خصوص در صفحات دسته بندی. تیم معتقد بود که مشکل مانع از خرید مشتریان است. این سازمان از تست A/B با یک آژانس SEO در مقایسه با یک به روز رسانی برای تعیین نحوه جذب مشتریان خود استفاده کرد. منجر به افزایش قطعی در تبدیل و افزایش ۵۳.۸ درصدی درآمد به ازای هر بازدید کننده شد.

 

مورد شماره ۴- استفاده از بینش جغرافیایی

توضیح

تجزیه و تحلیل داده های PPC برای مکان یابی مناطق با تعامل قوی با کاربر، بخشی از استفاده از بینش های جغرافیایی است. تاکتیک های بهینه سازی محتوا و کلمات کلیدی را برای هدف قرار دادن این مناطق خاص تنظیم کنید. این استراتژی متمرکز حضور آنلاین را بهبود می بخشد و نرخ تبدیل را در مناطق خاصی افزایش می دهد. کسب‌وکارهایی که تاکتیک‌های شرکت سئوی محلی خود را بر اساس تحلیل‌های جغرافیایی PPC تغییر می‌دهند، ۲۴ درصد بهبود قابل توجهی در قرار گرفتن در معرض جستجوی محلی کسب می‌کنند.

 

مطالعه موردی

نایک به یکی از شناخته شده ترین برندهای جهانی در میان شرکت های ورزشی تبدیل شده است. بازار هدف نایک در سرتاسر جهان گسترش یافته است و اخیراً تصمیم گرفته است تا بخش‌های مختلف بازار را جذب کند. مناطق شهری جایی هستند که نایک در درجه اول بازار خود را با یک شرکت SEO هدف قرار می دهد. نایک در سال ۲۰۲۱ آمریکای شمالی را هدف قرار داد و شاهد افزایش ۳۹ درصدی فروش یا ۱۷.۲ میلیارد دلار بود، در حالی که منطقه EMEA 11.5 میلیارد دلار درآمد داشت.

 

مورد شماره ۵- استفاده از روندهای فصلی با حروف بزرگ

توضیح

الگوهای فصلی با حروف بزرگ مستلزم استفاده از تجزیه و تحلیل کمپین PPC برای مشخص کردن زمان اوج مصرف است. تلاش های شرکت سئو را با این تمایلات برای بهبود محتوا و کلمات کلیدی هماهنگ کنید. این به شما نتایجی را در ترافیک و فروش ارگانیک در فصول اوج افزایش می دهد. کسب‌وکارهایی که تاکتیک‌های SEO و PPC خود را با تقاضای فصلی مطابقت می‌دهند، در شلوغ‌ترین زمان‌ها شاهد افزایش خیره‌کننده ۳۰ درصدی در تبدیل کلی هستند.

 

مطالعه موردی

برای درک روندهای فصلی با حروف بزرگ، اجازه دهید مثالی بزنیم. فرض کنید یک فروشگاه آنلاین لباس “Company Z” با موفقیت از روندهای فصلی استفاده می کند. آنها باید با یک مشاور SEO در مورد کمپین های SEO و PPC در فصل کریسمس هماهنگ کنند. از مشاوره، آنها با مطالعه داده‌های PPC، محبوب‌ترین روندهای مد و کلمات کلیدی را در فصول تعطیلات تعیین می‌کنند. آنها تبلیغات PPC خود را هدف قرار می دهند و محتوای وب سایت خود را بهینه می کنند. بهینه سازی منجر به افزایش ترافیک ارگانیک و افزایش درآمد مربوطه می شود.

 

مورد شماره ۶- استفاده از بهینه سازی پیشرفته موبایل

توضیح

تجزیه و تحلیل داده های PPC برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات تلفن همراه یکی از اجزای بهبود بهینه سازی موبایل است. بهبود تجربه کاربر با عملکرد سایت و طراحی برای دستگاه های تلفن همراه. این ارتباط بین SEO و PPC با راهنمایی یک مشاور SEO باعث افزایش تعامل و نرخ تبدیل و افزایش نتایج تلفن همراه می شود. یک استراتژی ترکیبی SEO و PPC که بهینه سازی موبایل را در اولویت قرار می دهد، منجر به کاهش ۴۵ درصدی نرخ پرش دستگاه تلفن همراه برای وب سایت ها می شود.

 

مطالعه موردی

با کمک برنامه Ikea Place، کاربران می توانند مبلمان Ikea را به صورت دیجیتالی در هر قسمت از خانه خود نصب کنند. این بدون شک باعث جلب توجه می‌شود و خریدار را تشویق می‌کند که در هنگام ورود به فروشگاه مستقیماً به دنبال یک کالا برود. این نرم افزار فرآیندهای تصمیم گیری و خرید را برای مشتریان ساده و بهبود بخشیده است. طبق ارقام شرکت، زمانی که با بهینه سازی موبایل اجرا شد، ۸.۵ میلیون بار دانلود شد.

 

مورد شماره ۷- مناقصه برای کلمات کلیدی ارگانیک با عملکرد بالا

توضیح

یافتن بهترین کلمات کلیدی ارگانیک با استفاده از داده های PPC هنگام پیشنهاد برای کلمات کلیدی با عملکرد بالا ضروری است. از این داده‌ها برای تمرکز تلاش‌های SEO بر روی آن عبارات، بهبود قرار گرفتن در معرض و رتبه‌های جستجوی ارگانیک استفاده کنید. این تاکتیک لیست های SERP را افزایش می دهد و در نتیجه بازدیدکنندگان و تبدیل های بیشتری را به همراه دارد. کسب‌وکارهایی که پیشنهادهای کلمه کلیدی ارگانیک را ارائه می‌کنند، ۵۰ تا ۶۹ درصد در SERP افزایش می‌یابند. این باعث افزایش قرار گرفتن در معرض آنلاین و افزایش نرخ کلیک می شود.

مطالعه موردی

یک تجارت فناوری را تصور کنید که از داده های PPC برای شناسایی کلمات کلیدی ارگانیک با عملکرد بالا استفاده می کند. آنها برای افزایش حضور آنلاین خود و تضمین موقعیت های تبلیغاتی برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) روی کلمات کلیدی در کمپین های PPC پیشنهاد می دهند. در عرض سه ماه، آنها شاهد افزایش ترافیک ارگانیک و جهش در کل تبدیل ها خواهند بود. در نتیجه کنترل گفت و گوهای پیرامون برندشان.

 

مورد شماره ۸- استفاده از هدف برای افزایش تبدیل

توضیح

یافتن مصرف کنندگان احتمالی با استفاده از داده های هدف گیری مجدد PPC آسان می شود. این داده ها مربوط به مصرف کنندگانی است که قبلاً با وب سایت تعامل داشته اند اما تبدیل نکرده اند. کل فرآیند استفاده از داده ها به عنوان اهداف اهرمی برای تبدیل های بالاتر شناخته می شود. از استراتژی های سئو مانند محتوای مناسب و بازاریابی ایمیلی استفاده کنید. با یک آژانس بازاریابی محتوا، معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق می توانید دوباره این کاربران را جذب کنید و نرخ تبدیل را افزایش دهید. تاکتیک‌های هدف‌گیری مجدد نرخ تبدیل را برای بازدیدکنندگان تکراری تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

 

مطالعه موردی

آمازون در تقسیم بندی مشتریان خود یک حرفه ای است. با ارائه پیشنهادات محصول هدفمند و ارتقای کل تجربه مشتری، متخصص باقی مانده است. کسب و کار رفتار مصرف کننده و خریدهای گذشته را برای جلب رضایت مشتریان تجزیه و تحلیل می کند. به عنوان یک نتیجه، آمازون مسلماً بیشترین نرخ تبدیل را در بخش تجارت الکترونیک دارد.

 

مورد شماره ۹- استفاده از استراتژی محتوای تصفیه شده برای داده های PPC

توضیح

وقتی معیارهای عملکرد تبلیغات را تجزیه و تحلیل می‌کنید، می‌توانید کپی تبلیغات و کلمات کلیدی مؤثر را مشخص کنید. این عوامل به اصلاح استراتژی محتوای داده PPC کمک می کند. از این بینش ها برای بهبود محتوای وب سایت، وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. تطبیق محتوا با داده‌های PPC منجر به افزایش تعامل کاربر و دیده شدن جستجوی ارگانیک می‌شود. کسب‌وکارهایی که محتوای خود را با تبلیغات مؤثر PPC ادغام می‌کنند، ۱۵ درصد در معرض جستجوی ارگانیک خود افزایش می‌یابند.

 

مطالعه موردی

Peer Software نرم افزار مدیریت داده تولید می کند. برای این شرکت، چالش این بود که بدون آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی در مقابل مخاطبان هدف دقیق خود قرار بگیرد. این تجارت برای افزایش فروش محصول اصلی و شناخت برند خود با مشکل مواجه شد. این تیم تاکید زیادی بر تلاش‌های تبلیغاتی جستجوی گوگل داشتند، اما بعداً متوجه شدند که بازار هدف آنها از Bing نیز استفاده می‌کند. به همین دلیل، کمپین های تبلیغاتی جدیدی توسعه یافتند. یک آژانس شناخته شده استراتژی هایی را برای هر دو موتور جستجو توسعه داده است تا سهم مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد. در نتیجه، هزینه هر تبدیل تقریباً ۴۶٪ کاهش یافت و نرخ تبدیل کلی ۱۲۸٪ افزایش یافت.

 

مورد شماره ۱۰- آزمایش بازارها و محصولات جدید

توضیح

استفاده از تبلیغات PPC برای اندازه گیری علاقه و تقاضای بازار یکی از راه های آزمایش بازارها و کالاهای جدید است. اثربخشی این تلاش ها را از طریق یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی برای یافتن زمینه هایی برای توسعه آینده بررسی کنید. از تاکتیک‌های تخصصی سئو برای بهره‌گیری از این بخش‌های ضعیف استفاده کنید. این تاکتیک باعث رشد بلندمدت و سود بیشتر می شود.

کسب‌وکارهایی که از کمپین‌های PPC برای آزمایش بازارها و کالاهای جدید استفاده می‌کنند، در عرض شش ماه شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی ترافیک جستجوی ارگانیک بودند. این امر بر اثربخشی یکپارچگی استراتژیک تأکید می کند.

 

مطالعه موردی

Dove همیشه یک برند زیبایی است که خود را تبلیغ می کند. آنها به طور فعال از طریق ابتکار آژانس بازاریابی محتوا و تبلیغات خود، مثبت بودن بدن را ترویج می کنند. کمپین تبلیغاتی آنها در سال ۲۰۱۵ آغاز شد. برخی از بازاریابان می خواستند به نکته قابل توجهی اشاره کنند اما هنوز باید اثربخشی آن را ارزیابی می کردند. به منظور گسترش بازار خود و ارائه اقلام جدید، آنها با توییتر شریک شدند. ۵ میلیون کاربر زن در توییتر قبل از شروع کمپین چیزهای منفی درباره خود نوشته بودند. پس از آن، این رقم به ۳.۴ میلیون کاهش یافت. تنها در یک سال، این شرکت شاهد رشد ۱۰ درصدی درآمد بود.

 

بیانیه جدایی

هنگامی که به طور موثر یکپارچه شود، قدرت داده های  SEO و PPC اتحادی را ایجاد می کند که ممکن است کسب و کار آنلاین شما را به اوج های جدیدی برساند. می توانید با استفاده از کلمات کلیدی با عملکرد بالا و بهینه سازی صفحات فرود، درآمد و درآمد آنلاین خود را افزایش دهید. در این فهرست، می‌توانید بهره‌گیری از الگوهای فصلی و استفاده از بینش‌های منطقه‌ای را نیز اضافه کنید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 23 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.