تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 11:56
51 بازدید
کد خبر : 208164

آمازون اکنون به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد از هوش مصنوعی برای زیباتر کردن عکس‌های محصول خود استفاده کنند

آمازون اکنون به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد از هوش مصنوعی برای زیباتر کردن عکس‌های محصول خود استفاده کنند

  به گزارش reportaj.me و به نقل از theverge آمازون در حال آزمایش آزمایشی ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی برای تبلیغ‌کنندگان خود است و راه آسانی برای ایجاد پس‌زمینه یا صحنه‌هایی در اطراف هر محصولی که خریداران تبلیغات امیدوارند بفروشند، ارائه می‌دهد. این شرکت می‌گوید ویژگی جدید «برای حذف موانع خلاقانه طراحی شده است و

 

به گزارش reportaj.me و به نقل از theverge آمازون در حال آزمایش آزمایشی ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی برای تبلیغ‌کنندگان خود است و راه آسانی برای ایجاد پس‌زمینه یا صحنه‌هایی در اطراف هر محصولی که خریداران تبلیغات امیدوارند بفروشند، ارائه می‌دهد. این شرکت می‌گوید ویژگی جدید «برای حذف موانع خلاقانه طراحی شده است و برندها را قادر می‌سازد تا تصاویر سبک زندگی تولید کنند که به بهبود عملکرد تبلیغاتشان کمک می‌کند».

این می تواند یک گزینه سریع و راحت برای مارک هایی باشد که در غیر این صورت با تصاویر مستقل خسته کننده یک محصول در پس زمینه سفید کار می کنند. آمازون می گوید قرار دادن محصولات در صحنه سبک زندگی می تواند منجر به ۴۰ درصد افزایش نرخ کلیک شود.

 

آمازون نوشت: «این راه‌حل برای تبلیغ‌کنندگان در هر اندازه مفید است – به کسانی که قابلیت‌های داخلی یا پشتیبانی آژانس ندارند، می‌توانند به راحتی تصاویری با موضوع برند ایجاد کنند.» “قابلیت تولید تصویر آسان برای استفاده است و نیازی به تخصص فنی ندارد.”

این فرآیند درست مانند سایر ابزارهای تولید کننده تصویر کار می کند: شما یک اعلان را وارد می کنید، و با چندین نتیجه برای انتخاب از بین می روید. اما دوستان، حتی در مثال ارائه شده خود آمازون، یک نکته قابل توجه وجود دارد که هوش مصنوعی این صحنه صلح آمیز پاییزی را ایجاد کرده است. با آن چنگال در گوشه سمت راست پایین چه خبر است؟ مثل مشکل انگشتان است اما برای ظروف نقره.

 

اما پس‌زمینه‌ها به طور کلی بسیار قانع‌کننده هستند و از نوع تصاویر استوک محصول که در آمازون بسیار رایج هستند، دور نیستند. این شرکت قبلاً از هوش مصنوعی مولد برای کمک به فروشندگان برای نوشتن لیست محصولات قانع کننده استفاده کرده بود. تنها چیزی که لازم است ارائه “توضیح مختصری از محصول در چند کلمه یا جمله” است و آمازون بقیه توضیحات شما را کامل خواهد کرد.

اندی جاسی، مدیر عامل آمازون، اظهار داشته است که «تک تک تیم‌ها» در شرکت او در حال کاوش و کار با هوش مصنوعی مولد هستند. “این در قلب کاری است که ما انجام می دهیم. این یک سرمایه گذاری و تمرکز قابل توجه برای ما است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.