تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 12:14
199 بازدید
کد خبر : 208185

دنی ویلنوو به طور رسمی ساخت «تل ماسه ۳» را آغاز کرد

دنی ویلنوو به طور رسمی ساخت «تل ماسه ۳» را آغاز کرد

    به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده همانطور که پیش بینی میشد، دنی ویلنوو، منجی واقعی، رسما ساخت «تل ماسه ۳» را آغاز کرد. این خبر عصر امروز با انتشار گزارشی در ورایتی مبنی بر کارگردانی ویلنوو بر اقتباسی از کتاب غیر داستانی «سناریوی جنگ هسته ای» تایید شد. این خبر

 

 

به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده همانطور که پیش بینی میشد، دنی ویلنوو، منجی واقعی، رسما ساخت «تل ماسه ۳» را آغاز کرد. این خبر عصر امروز با انتشار گزارشی در ورایتی مبنی بر کارگردانی ویلنوو بر اقتباسی از کتاب غیر داستانی «سناریوی جنگ هسته ای» تایید شد. این خبر چندان تعجب آور نیست، اما به هر حال خوشایند است. ویلنوو پیش از این از تمایل خود برای اقتباس از «مسیر مسیح»، کتاب بعدی مجموعه نوشته فرانک هربرت، سخن گفته بود. این کتاب به دنبال به پایان رساندن حماسه پل آتریدیس در سیاره آراکیس است.

ویلنوو اذعان کرده است که پیش از تکمیل داستان «تل ماسه» علاقه مند به استراحت از این مجموعه است، که شاید اقتباس از «جنگ هسته ای» در همین راستا باشد. اما با توجه به موفقیت مالی و انتقادی عظیم دنباله «تل ماسه»، تنها مساله زمان بود که چراغ سبز ساخت این فیلم نه تنها روشن شود، بلکه به سرعت وارد مرحله توسعه و پیش تولید شود. 

 

عملکرد فیلم‌های «تل ماسه» چگونه بوده است؟

در حالی که «تل ماسه: بخش دوم» همچنان به تسخیر گیشه جهانی ادامه می‌دهد، ارقام به دست آمده خیره کننده هستند و با فروش خیره‌کننده‌ی ۶۳۰ میلیون دلاری در سطح جهان، به طرز چشمگیری درخشیده است.

این دنباله که بازیگران آن ستارگان تراز اول هالیوود مانند تیموتی شالامِه و زِندایا هستند، نه تنها انتظارات را برآورده کرده است، بلکه فراتر از آن رفته و خود را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ تا کنون تثبیت کرده است.

در این دنباله بسیار بلندپروازانه از حماسه ویلنوو، شاهد هستیم که پل آتریدیس با بازی شالامِه، سرنوشت خود را به عنوان فرد برگزیده پذیرفته و سفری انتقام‌جویانه علیه نیروهایی آغاز می‌کند که خانواده‌اش را در هم شکسته‌اند. عمق روایت فیلم همراه با کارگردانی مبتکرانه‌ی ویلنوو، آن را به سطحی فراتر از فیلم قبلی، «تل ماسه» (۲۰۲۱)، که خود با فروش جهانی ۴۰۲ میلیون دلاری موفقیت قابل توجهی بود، ارتقا داده است.

استادانه‌ی داستان‌سرایی ویلنوو و اجراهای درخشان بازیگران نه تنها تماشاگران سراسر جهان را مجذوب خود کرده است، بلکه معیاری جدید برای دستاوردهای سینمایی در ژانر علمی-تخیلی تعیین کرده است. موفقیت گیشه فیلم گواهی بر جذابیت گسترده آن و همچنین مضامین جهانی قدرت، انتقام و سرنوشتی است که عمیقاً با بینندگان طنین‌انداز می‌شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.