تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:32
157 بازدید
کد خبر : 208167

نتیجه iQOO 12 Pro AnTuTu منتشر شد

نتیجه iQOO 12 Pro AnTuTu منتشر شد

به گزارش عرشه نیوز و به نقل از گسمارنا iQOO 12 و iQOO 12 Pro قرار است در تاریخ ۷ نوامبر در چین رسمی شوند، پس از چند هفته انتشار تیزرها و درز چپ و راست. پیش از آن رویداد رونمایی، یکی از کاربران Weibo موفق شد نمونه اولیه iQOO 12 Pro را به دست

iQOO 12 Pro's AnTuTu result is out

به گزارش عرشه نیوز و به نقل از گسمارنا iQOO 12 و iQOO 12 Pro قرار است در تاریخ ۷ نوامبر در چین رسمی شوند، پس از چند هفته انتشار تیزرها و درز چپ و راست. پیش از آن رویداد رونمایی، یکی از کاربران Weibo موفق شد نمونه اولیه iQOO 12 Pro را به دست آورد، همانطور که در پست Weibo که اولین منبع لینک شده در زیر است، مشهود است. با در دست داشتن دستگاه، AnTuTu را اجرا کردند و به نتیجه ای رسیدند که در زیر مشاهده می کنید.

۲,۱۶۹,۸۹۳ امتیاز در مجموع بسیار مطابق با نسخه های AnTuTu فاش شده است که تاکنون برای سایر گوشی های هوشمندی که قرار است از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 اخیراً معرفی شده کوالکام استفاده کنند، دیده ایم، بنابراین با این نتیجه این واقعیت است که iQOO 12 Pro خواهد داشت که SoC در راس یک بار دیگر تایید می شود.

این گوشی در تست CPU امتیاز ۴۵۰۵۶۰، در تست GPU 873661، در تست حافظه ۵۱۳۷۸۲ امتیاز و در تست UX 331890 امتیاز کسب کرده است.

iQOO 12 Pro دارای باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین زوم ۳ برابری ۶۴ مگاپیکسل، نرخ به روز رسانی ۱۴۴ هرتز برای صفحه نمایش OLED خود و حداکثر تا ۱۶ گیگابایت رم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.