تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 1:59
157 بازدید
کد خبر : 208129

اجرای ۴ پروژه تامین آب پایدار در شهرستان فریمان

اجرای ۴ پروژه تامین آب پایدار در شهرستان فریمان

به گزارش ایلنا از مشهد، موسی رضایی در جریان بازدید مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی از شهرستان، این پروژه ها را پایدار سازی آب دو مجتمع گلشیخ و فیض آباد، کیفی سازی آب شهر فریمان و نصب انشعابات واحدهای مسکن ملی اعلام کرد. وی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه خط انتقال مجتمع گلشیخ با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار

اجرای ۴ پروژه تامین آب پایدار در شهرستان فریمان

به گزارش ایلنا از مشهد، موسی رضایی در جریان بازدید مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی از شهرستان، این پروژه ها را پایدار سازی آب دو مجتمع گلشیخ و فیض آباد، کیفی سازی آب شهر فریمان و نصب انشعابات واحدهای مسکن ملی اعلام کرد.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه خط انتقال مجتمع گلشیخ با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ۹۰ درصد و اعتبار مجتمع فیض آباد هم با ۸۰درصد پیشرفت ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت ۴۰درصدی  فاز یک پروژه کیفی سازی آب شرب شهرفریمان با اعتبار۳۰۰میلیارد ریال افزود: این پروژه در راستای تامین آب پایدار شهر فریمان در سال گذشته آغاز شده است.

وی پروژه دیگر را نصب انشعابات مسکن ملی و همچنین افزایش توان تولید آب در مجتمع فیض آباد برشمرد.

مدیر عامل آبفا خراسان رضوی هم ضمن حضور درمحل منابع و تاسیسات و مخازن شهر قلندرآباد و  خط انتقال، از وضعیت مخازن اصلاح شبکه و تجهیز چاه و تابلو برق و مدیریت فشار شبکه و… در منطقه کته شمشیر و دو مجتمع گلشیخ و فیض آباد مطلع شد و پس از ارزیابی روند اجرای خط انتقال چاه شماره یک شهر فریمان به مخزن پنج هزار، در جلسه ای با فرماندار شهرستان فریمان به بررسی وضعیت منابع آب پرداخت.

حسین امامی خاطر نشان کرد: با توجه به تجهیز چاه شماره یک و اضافه شدن این چاه به مدار بهره برداری و اجرای پروژه کیفی سازی، مشکل آب شهرفریمان حل خواهد شد.

وی با توجه به ادامه پدیده خشکسالی، بر همراهی مردم و صرفه جویی در مصرف آب و ضرورت توجه بیش از پیش به مصارف تاکید کرد.

در این جلسه پس از ارایه گزارش مدیر امور آبفا فریمان، فرماندار شهرستان ضمن ابراز خرسندی از روند اجرای طرح های آبرسانی به مجتمع های روستایی، یکی از دغدغه های مهم شهرستان را تامین و توزیع عادلانه آب برشمرد و قول مساعدت و همراهی در اجرای پروژه های در دست اقدام را با تامین  ۱۰ میلیارد ریال ازسوی نهاد فرمانداری داد و خواستار تسریع در اجرای عملیات آبرسانی به مجتمع گلشیخ شد.

حمید اکبری گفت: با توجه به اینکه فریمان به عنوان پایلوت اجرای طرح مسکن ملی در خراسان رضوی برگزیده و از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است انتظار می رود نصب انشعابات برای ۷۶۰ مشترک این مجموعه شهرکی هرچه سریع تر عملی شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.