تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 16:15
236 بازدید
کد خبر : 208176

اولین تریلر GTA VI در اینجا منتشر شد، بازی در سال ۲۰۲۵ از راه می رسد

اولین تریلر GTA VI در اینجا منتشر شد، بازی در سال ۲۰۲۵ از راه می رسد

به گزارش عرشه نیوز و به نقل از گسمارنا GTA VI واقعی است و در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود. اولین تریلر مورد انتظار بازی یک روز زودتر از آنچه قبلاً اعلام شده بود منتشر شد و Rockstar Games ویدیو را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد. اولین ویدیو از بازی مورد

First GTA VI trailer is here, game is arriving in 2025

به گزارش عرشه نیوز و به نقل از گسمارنا GTA VI واقعی است و در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود. اولین تریلر مورد انتظار بازی یک روز زودتر از آنچه قبلاً اعلام شده بود منتشر شد و Rockstar Games ویدیو را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد.

اولین ویدیو از بازی مورد انتظار ۱۰ سال پس از عرضه GTA V و ۲۵ سال پس از تاسیس Rockstar Games منتشر شد. این در Vice City امروزی راه اندازی شده است و ما می توانیم شباهت های زیادی به ساحل میامی واقعی و ایالت فلوریدا ببینیم.

لوسیا یکی از قهرمانان اصلی بازی خواهد بود و برای اولین بار در تاریخ GTA، یک شخصیت زن خواهد بود. او در این ویدئو به همراه شریک زندگی‌اش جیسون دیده می‌شود که نام او هنوز توسط Rockstar تایید نشده است اما قبلا چندین بار درز کرده است.

این ویدئو وسایل نقلیه زیادی را نشان می دهد که در لس سانتوس دیده می شوند و به وضوح بیان می کنند که هر دو بازی در یک جهان اتفاق می افتند. گرافیک هیچ چیز شبیه سایر بازی‌های Grand Theft Auto نخواهد بود، اگرچه ما به سختی جزئیاتی را مشاهده کردیم زیرا نیمی از ویدیو کلیپ‌های کوتاهی از یک رسانه اجتماعی از نوع TikTok است.

اولین تریلر GTA VI در اینجا منتشر شد، بازی در سال ۲۰۲۵ از راه می رسد
Take-Two، شرکت مادر Rockstar در بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازی ابتدا برای PlayStation 5 و XBOX X|S عرضه خواهد شد.

ما تاریخ دقیقی برای سال ۲۰۲۵ نداریم، اگرچه برخی شایعات تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۵ را نشان می دهند. این ممکن است شبیه یک جوک ماه آوریل ماهرانه به نظر برسد، اما با توجه به طنز بی‌نظیر Rockstar Games، تعجب نمی‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.