تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 22:25
243 بازدید
کد خبر : 206968

دانلود زیرنویس فیلم Inventing the Abbotts 1997 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Inventing the Abbotts 1997 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Inventing the Abbotts 1997 یک فیلم آمریکایی در دوران بلوغ محصول ۱۹۹۷ به کارگردانی پت اوکانر با بازی لیو تایلر، خواکین فینیکس، بیلی کروداپ، جنیفر کانلی و جوآنا گوینگ است. فیلمنامه کن هیکسون بر اساس داستان کوتاهی از سو میلر ساخته شده است. موسیقی اصلی توسط مایکل کامن ساخته شده است. این

دانلود زیرنویس فیلم Inventing the Abbotts 1997 یک فیلم آمریکایی در دوران بلوغ محصول ۱۹۹۷ به کارگردانی پت اوکانر با بازی لیو تایلر، خواکین فینیکس، بیلی کروداپ، جنیفر کانلی و جوآنا گوینگ است. فیلمنامه کن هیکسون بر اساس داستان کوتاهی از سو میلر ساخته شده است. موسیقی اصلی توسط مایکل کامن ساخته شده است. این فیلم به دو برادر و رابطه آنها با خواهران ثروتمند ابوت می پردازد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Inventing the Abbotts 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Inventing the Abbotts 1997 زندگی دو خانواده نزدیک به هم به طور خطرناکی در یک شهر کوچک ایلینوی در دهه ۱۹۵۰ تلاقی می کند. دو برادر، جی سی و داگ هولت توسط مادر مجرد و شاغل خود در هیلی، ایلینوی بزرگ می شوند. پدر آنها چارلی یک ریسک‌پذیر بی‌احتیاط بود که وقتی جی سی دو ساله بود و داگ حتی به دنیا نیامده بود، پس از رانندگی روی دریاچه‌ای یخ‌زده بر سر شرط‌بندی با لوید ابوت، جان خود را از دست داد. لوید به تازگی حق ثبت اختراع چارلی را برای یک فایل کش فولادی در ازای تقریباً هیچ چیز به دست آورده بود و در نتیجه تبدیل به یکی از ثروتمندترین و تحسین شده ترین شهروندان شهر شد. لوید و همسر دورش، جوآن، والدین سه دختر زیبا به نام‌های آلیس، النور و پاملا هستند. جشن تولد دختران و سایر رویدادهای مهم از جمله رویدادهای مورد انتظار در شهر است.

دانلود زیرنویس فیلم اختراع ابوتها ۱۹۹۷ جی سی با این تصور که مرگ پدرش تقصیر لوید بود و پول جمع‌آوری‌شده از پتنت به‌طور ناعادلانه از خانواده‌اش دزدیده شد، جی سی به دنبال انتقام از لوید از طریق اغوای حساب شده دختران ابوت است. ابتدا با النور، وحشی ترین از این سه نفر، ارتباط برقرار می کند. در نتیجه رابطه آنها، او به یک بیمارستان روانی فرستاده می شود و در نهایت دیگر به هیلی باز نمی گردد. در همین حال، داگ که در ابتدا سبک زندگی آزادانه برادرش را تحسین می کند، شروع به ایجاد احساسات متقابل برای جوانترین ابوت، پاملا می کند. آن دو به طرز ناخوشایندی دور یکدیگر حلقه می زنند، اما او به پیشرفت های زودهنگام و بی سر و صدا او اعتراض می کند.

زیرنویس فیلم Inventing the Abbotts 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس Inventing the Abbotts 1997 در طول یک خانه تابستانی از کالج، جی سی بزرگترین دختر ابوت، آلیس را اغوا می کند، که پس از تولد دخترشان از شوهر بدسرپرست خود طلاق می گیرد. رابطه بین جی سی و آلیس همچنین منجر به دلشکستگی می شود و همچنین لوید اقدامات شدیدی را برای دور نگه داشتن آنها انجام می دهد.

در میان پویایی پیچیده ای که خواهر و برادرشان به وجود آورده اند، داگ و پاملا به ترتیب در دانشگاه پن و براین ماور به طور تصادفی دوباره با هم ملاقات می کنند. ملاقات مجدد آنها بار دیگر با فاش شدن این موضوع که جی سی در این مدت با پاملا نیز رابطه برقرار کرده است، خنثی می شود. این باعث ایجاد شکستگی شدید بین دو برادر می شود.

زیرنویس فیلم اختراع ابوتها ۱۹۹۷ وقتی داگ و جی سی برای مراسم تشییع جنازه مادرشان به خانه بازمی‌گردند، سندی را می‌بینند که نشان می‌دهد پدر مرحومشان حق ثبت اختراع خود را برای همان ماشینی که در دریاچه رانندگی کرده بود را فروخته است. این دانش باعث آرامش جی سی نمی شود، چرا که هنوز هم این که به دلایل بیهوده از داشتن ثروت Abbots محروم شده اند، عمیقاً غیرمنصفانه است. در پایان، داگ لوید را متقاعد می کند که عشق واقعی اش به پاملا است و این دو در نهایت یکدیگر را برای همیشه پیدا می کنند. داگ بالغ که داستان را روایت می کند، چگونگی ازدواج آنها یک سال بعد و در نهایت به دنیا آمدن دو دختر را بازگو می کند.

زیرنویس Inventing the Abbotts 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس اختراع ابوتها ۱۹۹۷ مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت. در سایت Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقدهای ۲۷ منتقد، ۳۳ درصد محبوبیت دارد. در متاکریتیک، که امتیاز میانگین وزنی از ۱۰۰ نقد منتقدان را به آن اختصاص می‌دهد، این فیلم بر اساس ۲۱ منتقد، امتیاز ۴۹ از ۱۰۰ را دارد که نشان‌دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

راجر ایبرت، در یک نقد ۲ ستاره، بازیگری و کارگردانی هنری را تحسین کرد، اما از داستان و سرعت کند انتقاد کرد و گفت که فیلم فاقد “عشق شاد به طبیعت انسانی است که … دایره دوستان” قبلی پت اوکانر را ندارد. فیلمی که همچنین در مورد عشق جوان در دهه ۱۹۵۰ بود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.