تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 21:23
32 بازدید
کد خبر : 207992

کشف محموله قاچاق کالا در محور لردگان-بروجن

کشف محموله قاچاق کالا در محور لردگان-بروجن

سرهنگ محمد سعید یاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. وی خاطرنشان کرد: مأموران

کشف محموله قاچاق کالا در محور لردگان-بروجن

سرهنگ محمد سعید یاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضایی به محور لردگان – بروجن اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن پانزده هزار و ۷۱۶ عدد لیوان و ظروف شیشه‌ای، یک هزار و ۹۸۷ عدد زودپز و ۴۰۶ دست قاشق و چنگال خارجی و قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان هشت میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و یک کامیون و یک دستگاه سواری اسکورت توقیف و به مراجع قضایی معرفی شد.

سعید یاری در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، گفت: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.